Grey Bucharest, finalista la European Excellence Awards 2007

Grey Bucharest este una dintre cele cinci nominalizari la European Excellence Awards 2007, la sectiunea food & beverage, pentru campania de lansare a Heineken Draughtkeg.

In perioada august-septembrie 2007 Grey Bucharest a desfasurat o campanie de PR, avand in centrul atentiei un produs inedit si unic pe piata romaneasca, Heineken DraughtKeg.

Campania si-a dorit sa creeze awarness, sa comunice caracteristicile unice ale produsului, si in acelasi timp sa educe publicul, in ceea ce priveste utilizarea si beneficiile, avand in vedere ca Draughkeg este un produs atipic pentru piata romaneasca.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related