Sa nu fie luate la misto. Mai ales cand vine vorba de viata lor sentimentala. Asa ca daca faci un spot in care dezvalui eternul feminin si la sfarsit vii si spui ca descoperirea celui mai mare secret al feminitatii te-a ajutat sa fii atent la prepararea unei prajiturici de 8000 lei, indiferent cat de minunata e prajiturica, incep sa ma simt ciudat si sa ma gandesc ca puteai sa-l folosesti sa rezolvi probleme mai mari: razboiul dintre sexe sau cine stie...o pozitionare pentru orice brand premium care se adreseaza femeilor.
Dupa un weekend in care fiecare pauza publicitara continea spotul Magura Barbatul perfect, care pe deasupra imi aducea aminte de relatia conjugala invocata de campania eJobs, am inceput sa capat o admiratie vie pentru campania Evolutie, realizata de Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru Prajitura Casei de la Alka. Daca asta-vara nu imi trezea vreo emotie deosebita, acum, incercand sa gasesc motivul pentru care simt aceasta stare de disconfort cand vad spotul Magura, am inceput sa remarc calitatile campaniei pentru Prajitura Casei. Sunt perfect constienta ca produsele sunt diferite, ca unul se mananca numai stand la masa, iar celalalt poate fi insfacat din mers. O sa pot compara cele doua mesaje publicitare pentru ca nici unul, nici altul nu se refera la tipul de produs, ci este concentrat asupra destinatarului.
Comentarii
Mie chiar imi place Reclama la Magura... In schimb ma simt oarecum jignita de cea la Alka :P
genial, am ras cu lacrimi, felicitari!
@cristian01: 10x
Iar Alka pur si simplu nu ma convinge, nu-mi spune nimic. Ideea unei reclame este sa te faca sa vrei produsul. Dupa o reclama Magura ma gandesc ca as manca o prjitura. Dupa reclama Alka raman indiferenta...
Seamna putin cu spotul de la bcr, ca idee. Stim intotdeauna ce'ti doresti.
Pustoaicele vor un mandrulean cu Q7, nu un amarat ,cu o magura pufoasa. Poate sunt io naiv! Vrei o magura?!
In fine... nu-s de acord. E un spotulet oarecum haiosel. Nu cine stie ce, dar fata de cel de la alka, care este corecto-plictisitor, asta este corecto-haiosel.
iar mesajul reclamei la alka e la fel unul de pozitionare, e pentru femeile moderne etc ...
si da adevarat, carei femei mature i.ar placea sa fie confundata cu o pustoaica?
@ioana.te: "beneficiile emotionale" sunt ca ei stiu ce vrem noi? allow me to roflmao
@alex.hent: nice, dar nu pricep de ce nu ar vrea oamenii aia ca toate femeile sa cumpere Magura, nu numai pustoiacele; oricum nu cred ca au vrut sa enerveze pe cineva cu buna stiinta...doar ca asa le-a iesit
Realitatea ca sunt doua produse diferite care mai au si target diferit nu era definitorie pentru faptul ca sunt si campaniile diferite. Dar informatia ca apare o femeie in credits da... Strange.
Ce n-ai inteles? Mesajul este ca femeile nu stiu exact ce vor (mai ales la o varsta frageda), ca nu stiu daca vor alba sau neagra, gri sau cacaniu. Asa ca prajiturica asta nu este doar ciocolata, sau doar frisca, sau doar nu mai stiu ce. Este o placere combinata din mai multe placeri.
Acuma... imi poti spune ca da, se poate aplica si altora. N-am zis contrariul. Sau ca ... da, nu e o idee nemaivazuta.
Dar de aici si pana la a-mi spune ca "n-am inteles" doar pentru ca mi se pare haios (poate din productie), e cale lunga.
Cand scrii ceva incearca sa fii mai obiectiva in reactii. Nu e un blog personal, cred... nu?
@saharapenguin: nu te atacam, spuneam doar ca mesajul nu e clar si ca la sfarsit, oricui ii e destul de greu sa povesteasca ce vrea sa spuna spotul de fapt
Si lasati in pana mea discutia asta nesfarsita.. .Magura vs. Alka. Intariti ideea ca femeile nu stiu ce vor.
numai faptul ca v-a facut sa scrieti atata spune multe!
eu am cumparat magura din cauza reclamei!
... chiar nu va tenteaza?!?
ei bine.. recmama mi se pare foarte buna: mesaj clar... protagonisti tineri si frumosi (baiat + fete), si ceilalti implicati sin spatele camerei si-au dat interesul si au reusit sa scoata o reclama care ar putea linistit sa ocupe o pozitie buna pe orice podium la un concurs de specialitate;
su stima, sAD!q