Ce vor femeile

Sa nu fie luate la misto. Mai ales cand vine vorba de viata lor sentimentala. Asa ca daca faci un spot in care dezvalui eternul feminin si la sfarsit vii si spui ca descoperirea celui mai mare secret al feminitatii te-a ajutat sa fii atent la prepararea unei prajiturici de 8000 lei, indiferent cat de minunata e prajiturica, incep sa ma simt ciudat si sa ma gandesc ca puteai sa-l folosesti sa rezolvi probleme mai mari: razboiul dintre sexe sau cine stie...o pozitionare pentru orice brand premium care se adreseaza femeilor.

Dupa un weekend in care fiecare pauza publicitara continea spotul Magura – „Barbatul perfect”, care pe deasupra imi aducea aminte de relatia conjugala invocata de campania eJobs, am inceput sa capat o admiratie vie pentru campania „Evolutie”, realizata de Cohn&Jansen|Ashley&Holmes pentru Prajitura Casei de la Alka. Daca asta-vara nu imi trezea vreo emotie deosebita, acum, incercand sa gasesc motivul pentru care simt aceasta stare de disconfort cand vad spotul Magura, am inceput sa remarc calitatile campaniei pentru Prajitura Casei. Sunt perfect constienta ca produsele sunt diferite, ca unul se mananca numai stand la masa, iar celalalt poate fi insfacat din mers. O sa pot compara cele doua mesaje publicitare pentru ca nici unul, nici altul nu se refera la tipul de produs, ci este concentrat asupra destinatarului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Carina Sava
acum 17 ani

Mie chiar imi place Reclama la Magura... In schimb ma simt oarecum jignita de cea la Alka :P

cristian cristian
acum 17 ani
cat de tare e articolul asta, mai ales partea de final.... :)))))

genial, am ras cu lacrimi, felicitari!

camelia geangalau
acum 17 ani
orgasm autentic magurenesc ;))
Ana Militaru
acum 17 ani
@CarinaSava: poate ne spui si de ce

@cristian01: 10x

Stefan G
acum 17 ani
Magura are insight dar da cu prajitura in fasole la final. Fetele rad fiindca sunt pustoaice si nu se gandesc la chestii serioase ci pur si simplu se distreaza pe seama prostiei catelusului din lesa. Iar Prajitura Casei e in regula, desi nu ma convinge asa de mult, nu e chiar atat de emotionala. Da, sunt greu de multumit, poate am sa ma indulcesc cu o Magura..
Alexandra Lapugeanu
acum 17 ani
imi place super mult reclama , in special ultima parte , la faza cand ea zice ceva de genu ca ce bine ar fi ca "el" sa stie ce vrem noi , femeile , fara sa insiste prea mult.ar fi chiar o chestie ideala :D
Carina Sava
acum 17 ani
Prefer reclama la Magura pentru ca in parte are dreptate. Eu sunt (foarte) balanta :D si cred ca majoritatea femeilor recunosc ca au dorinte contradictorii uneori :)

Iar Alka pur si simplu nu ma convinge, nu-mi spune nimic. Ideea unei reclame este sa te faca sa vrei produsul. Dupa o reclama Magura ma gandesc ca as manca o prjitura. Dupa reclama Alka raman indiferenta...

Ana Militaru
acum 17 ani
a, ciocolata aia curge foarte frumos intr-adevar si tipa musca din prajiturica foarte apetisant, eu ma gandeam la mesaj. nevermind.
Carina Sava
acum 17 ani
Si eu ma refeream la mesaj, nu la ciocolata care curge!
Arctos Ursu
acum 17 ani
Mesajul e clar! Vor un barbat, nu o prajiturica. Unul care sa'i aduca prajiturica prajiturelelor. Penibil!

Seamna putin cu spotul de la bcr, ca idee. Stim intotdeauna ce'ti doresti.

Pustoaicele vor un mandrulean cu Q7, nu un amarat ,cu o magura pufoasa. Poate sunt io naiv! Vrei o magura?!

Radulescu Andrada
acum 17 ani
ok... sunt femeie, si inca una care se vrea independenta... totusi reclama magura mi se pare placuta. Corecta fara a fi geniala, draguta fara a fi... spargatoare. Mai era si cuvantul kktoare, bine ca nu l-am zis...

In fine... nu-s de acord. E un spotulet oarecum haiosel. Nu cine stie ce, dar fata de cel de la alka, care este corecto-plictisitor, asta este corecto-haiosel.

Ligia Calin
acum 17 ani
Aaa, do I know you?!?!
ioana t
acum 17 ani
Suntem undeva prin epoca de piatra daca nu suportam umorul si ironia si nu stim sa vedem dincolo de ele. Dar ne place evolutia, pentru ca, nu-i asa, orice femeie isi doreste, pana la urma, sa nu mai fie femeie, ci un fel de produs gata-ambalat, care isi ia foarte in serios sentimentele si trairile, ba chiar sta de dimineata pana seara sa si le analizeze. Sau cel putin asa reiese ca ar trebui sa trateze publicitatea femeia. Fara sa luam doamne fereste in calcul produsul, momentul de consum, beneficiile emotionale sau alte maruntisuri din astea lipsite de relevanta.

alexandru hent
acum 17 ani
eu cred ca mesajul reclamei la magura e de fapt : Prajiturica pentru fete de 17-18-19 ani, care mai fac inca pijama-party sau se mai aduna la barfa, care inca cred in popularitate etc. intr.un cuvant school girls .

iar mesajul reclamei la alka e la fel unul de pozitionare, e pentru femeile moderne etc ...

si da adevarat, carei femei mature i.ar placea sa fie confundata cu o pustoaica?

Ana Militaru
acum 17 ani
@Saharapenguin: "spotulet haiosel" inseamna ca nici tu n-ai priceput care era mesajul, dar ai sesizat ca noi toate ca era ceva care ar fi trebuit sa fie funny (doar radeau fetele alea d'oh)

@ioana.te: "beneficiile emotionale" sunt ca ei stiu ce vrem noi? allow me to roflmao

@alex.hent: nice, dar nu pricep de ce nu ar vrea oamenii aia ca toate femeile sa cumpere Magura, nu numai pustoiacele; oricum nu cred ca au vrut sa enerveze pe cineva cu buna stiinta...doar ca asa le-a iesit

ioana t
acum 17 ani
beneficiul emotional, la prima vedere, ar fi ca mancand prajiturica asta ai un moment de fun derivat din placerea 'gustativa' (nu cunosc brandul indeajuns, nu lucrez pe el, imi dau cu presupusul). cum ar putea beneficiul emotional al unui produs "ca ei stiu ce vrem noi"???? allow me to roflmao now.
Ligia Calin
acum 17 ani
Tin f. mult sa precizez ca nicio companie nu m-a angajat vreodata pentru ca sunt femeie. Nici briefurile nu prea le primesc pe acest criteriu. Asa cum nu cred ca Unirea a fost facuta de niste betivi care lucreaza la drumuri si poduri, nici eu nu am lucrat pe campania Alka pentru ca sunt femeie. Ce p... mea!
Ana Militaru
acum 17 ani
Si de unde rezulta din articolul meu ca ai fost angajata sau macar solicitata sa lucrezi pentru Alka pentru ca esti femeie? Vorbind despre 2 campanii care li se adreseaza femelor, am observat pur si simplu ca aceea la care au lucrat numai barbati ma irita, in timp ce cealalta, in care a fost implicata si o femeie (nu stiu exact in ce masura), nu.
Ligia Calin
acum 17 ani
E un argumet sexist.

Realitatea ca sunt doua produse diferite care mai au si target diferit nu era definitorie pentru faptul ca sunt si campaniile diferite. Dar informatia ca apare o femeie in credits da... Strange.

Radulescu Andrada
acum 17 ani
Am spus corecto-haiosel. Mai citeste inca o data: CORECT. Nu minunat, nu extraordinar, dar corect. Ca si cel de la Alka. Amandoua sunt corecte. Doar ca alka este extrem de plictisitor.

Ce n-ai inteles? Mesajul este ca femeile nu stiu exact ce vor (mai ales la o varsta frageda), ca nu stiu daca vor alba sau neagra, gri sau cacaniu. Asa ca prajiturica asta nu este doar ciocolata, sau doar frisca, sau doar nu mai stiu ce. Este o placere combinata din mai multe placeri.

Acuma... imi poti spune ca da, se poate aplica si altora. N-am zis contrariul. Sau ca ... da, nu e o idee nemaivazuta.

Dar de aici si pana la a-mi spune ca "n-am inteles" doar pentru ca mi se pare haios (poate din productie), e cale lunga.

Cand scrii ceva incearca sa fii mai obiectiva in reactii. Nu e un blog personal, cred... nu?

Ana Militaru
acum 17 ani
@LCalin: nu e un argument, am spus in articol "pe de alta parte avem o campanie la care a lucrat si o femeie", iar in comentariu "am observat pur si simplu ca". Nu vad nici macar un cuvant in articolul meu care sa prezinte ca argument faptul ca tu esti femeie, iar autorii campaniei de la McCann sunt barbati. Tot in articol am scris ca nu sunt tampita si ca vad ca sunt 2 produse diferite. Eu vorbeam de publicitate care li se adreseaza femeilor. Oricum, felicitari pentru campanie.

@saharapenguin: nu te atacam, spuneam doar ca mesajul nu e clar si ca la sfarsit, oricui ii e destul de greu sa povesteasca ce vrea sa spuna spotul de fapt

cristian cristian
acum 17 ani
nu credeti ca se face mult zgomot pentru nimic? de fapt, ambele campanii sunt deloc geniale si nu merita atata buzz. nu mai bine mancatzi o prajiturica prajiturelelor de casa sa va relaxati? poate produsele sa difere in ceea ce priveste calitatea, altfel, campaniile nu sunt sub nici o forma savuroase.
Matei Nanu
acum 17 ani
Asta da atomosfera vs. Dar in noua publicatie, cea cu pensionarii si nuca'n perete, categoric nu. Rugati web master'ul sa imi permita sa postez comentariul.

Si lasati in pana mea discutia asta nesfarsita.. .Magura vs. Alka. Intariti ideea ca femeile nu stiu ce vor.

laura catalina
acum 16 ani
cum se face de sunt atatea comentarii pentru reclama asta?

numai faptul ca v-a facut sa scrieti atata spune multe!

eu am cumparat magura din cauza reclamei!

... chiar nu va tenteaza?!?

Adrian Spiridon
acum 16 ani
sa stiti ca am citit cateva comentarii, am vizionat de mai multe ori spotul tv, ocazie cu care am si postat un mesaj pe forum la discutii despre reclame;

ei bine.. recmama mi se pare foarte buna: mesaj clar... protagonisti tineri si frumosi (baiat + fete), si ceilalti implicati sin spatele camerei si-au dat interesul si au reusit sa scoata o reclama care ar putea linistit sa ocupe o pozitie buna pe orice podium la un concurs de specialitate;

su stima, sAD!q

klau dia
acum 16 ani
Eee, fata e draguta, e "intre fete", sunt singure si nu le aud baietii ce vor ele de fapt de la viata(dar ce n-ar da ca baiatul sa fi facut eforturi supreme si sa stea pe undeva pe la geam catarat si tragand cu urechea..:d).Adevarul e ca fetele stiu ce vor! Magura e noul inlocuitor de barbati!...?!...Am zis asa ceva? Cred ca e de la reclama...Si din acest motiv ar trebui sa lasam barbatii la o parte? Adica, Magura e atat de buna , ca e suficient sa organizezi o sueta cu fetele si sa ai un stoc interminabil de Magura...yap, vezi sa nu! Pe termen scurt, poate ca e o solutie...dar atentie la diabet si la kg in plus!:d...nu de alta , dar e mai rentabil sa-l aveti alaturi pe EL , un dulce si jumatate, si eventual sa impartiti o...prajiturica!


Branded


Related