Efectul Axe si Body Sutra

Buzz marketing
In urma cu aproximativ o luna de zile, incepea o campanie de promovare ce ar putea constitui un studiu de caz perfect pentru ceea ce se numeste "buzz marketing". O tehnica folosita cu succes in alte tari - cel mai recent exemplu fiind lansarea controversatului film "The Passion of the Christ" regizat de Mel Gibson - buzz marketing-ul urmareste starnirea curiozitatii, mizand pe valva creata in jurul unui anumit eveniment, ceea ce conduce la o promovare eficienta pe principiul bulgarelui de zapada.

Proiectul CLIF ("Ce le innebuneste pe femei"), purtand marca agentiilor Headvertising si Ogilvy PR, a debutat prin prezentarea unor evenimente "ciudate" intamplate in Bucuresti si prin intermediul carora s-a pus pentru prima oara intrebarea leit-motiv a campaniei - "Ce le innebuneste pe femei?". Scene aparent intamplatoare au fost "surprinse" de camerele de filmare ale diferitelor posturi TV: emisiunea meteo de la B1 TV a fost intrerupta de un grup de fete ce urmareau un baiat, o scena asemanatoare a fost surprinsa de camerele de vederi MTV. Semnalul fusese dat: ceva se intampla in oras.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Branduri

Campanii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related