Euromedia si MV.com parfumeaza tematic publicitatea tranzit

Sfarsitul de octombrie a adus pentru publicitatea tranzit din Bucuresti, demararea unei noi campanii speciale marca Mindshare, campanie derulata cu ajutorul Euromedia si MV.com in favoarea recentului lansat "Dero Surf - alint de levantica si iasomie".

Asa cum spuneau si reprezentantii Mindshare, "Dero revine a patra oara cu acest gen de comunicare vizual - olfactiva cu ocazia unei noi lansari de reteta, alegerea acestui tip de comunicare bisenzoriala bazandu-se pe rezultatele deosebite din campaniile anterioare."

O parte din cei 1.300.000 calatori / zi cu autobuzul, care petrec in medie 3 ore in trafic, precum si o parte din cei 500.000 calatori / zi cu metroul care petrec 1.5 ore folosind transportul subteran, vor simti parfumul noului "Dero Surf - alint de levantica si iasomie", cautand apoi confirmarea vizuala a mesajului publicitar.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related