Miercuri, 21 noiembrie, incepand cu ora 19:30 in Music Club (str. Baratiei 31), va avea loc a 29-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Co-organizata impreuna cu IAA Young Professionals (latura de tineret a International Advertising Association), aceasta editie AdBreak se adreseaza in special tinerilor si va incerca sa raspunda la de acum clasica intrebare "cum ma angajez in publicitate?".
In acest sens, pe scena vor urca juniori de succes ai industriei, care vor fi prezentati prin prisma reusitelor lor profesionale, atinse in ciuda faptului ca au pana in 25 de ani. Mihai Botarel, copywriter Leo Burnett, Mihnea Miculescu, Junior PR Executive McCann Erickson & Presedintele IAA Young Proffesionals, si Andreea Filip , Junior New Product Development Coca-Cola HBC Romania, ne vor povesti despre primul interviu, primele proiecte la care au avut ocazia sa lucreze si despre realizarile de care sunt mandri.
In cea de-a doua parte, trei invitati cu experienta in domeniul comunicarii, vor sta de vorba cu tinerii prezenti la eveniment pentru a le oferi sfaturi si solutii cu privire la angajare. Ca un element supriza, trei tineri dintre cei prezenti vor avea ocazia de a trece prin experienta unui interviu de angajare si, de ce nu, de a fi angajati. Lucian Georgescu, Managing Partner la GAV/Scholz&Friends, Crenguta Rosu, Co-Managing Partner la DC Communication, si Mihai Barsan, Group Brand Manager Timisoreana, vor fi prezenti pentru a oferi tinerilor informatiile de care au nevoie.
"Discutia despre cum se angajeaza tinerii in advertising, PR sau marketing a pornit de la faptul ca tot mai multi tineri sunt interesati sa lucreze in domeniul comunicarii. Ce aptitudini li se cer la interviul de angajare, cat de mult conteaza experienta si care sunt asteptarile angajatorului vom afla atat de la profesionisti, cat si de la juniori de succes, intr-un efort comun de incurajare a tinerilor pasionati de unul dintre cele trei domenii", a declarat Diana Caracota, IQads.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative ad-uri, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro, Studio 88 si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express, Business Standard si 24-FUN.
Pentru a confirma prezenta la AdBreak si pentru a face o rezervare, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].
Comentarii
M.