Jucatorii importanti din publicitatea indoor s-au intalnit astazi la Cluj-Napoca, in cadrul Indoor 2007, primul eveniment dedicat acestui segment din media, organizat de Spotlite Advertising, cu sprijinul Technova Invest si Global Eye Investments. La sala de conferinte a hotelului City Plaza s-au reunit reprezentantii principalelor firme de indoor (Elevate, Indoor Media, Oops Media, Salon Style si Brand Management), impreuna cu agentiile de publicitate locale, companii locale si mass-media.
Prezentarile sustinute in cadrul evenimentului au fost structurate in 2 sesiuni, sub forma de panel interactiv. In prima sesiune, au luat cuvantul Tudor Maxim - Elevate, Stan Constantin - Oops Media si Salon Style, Laurentiu Jiga si Razvan Marincoi - Brand Management.
Tudor Maxim a trecut in revista formele de publicitate indoor din Romania, alaturi de un studiu de caz al Elevate, principalul furnizor de spatiu media pe nisa de lifturi.
Stan Constantin a vorbit audientei despre inceputurile Oops Media, pionieri pe piata de indoor cu reclama in toalete cat si despre Salon Style, al doilea proiect al lor realizat in colaborare cu o firma britanica. Salon Style este specializata pe furnizarea de spatiu media de reclama in saloane de infrumusetare, coafoare si frizerii.
Reprezentantii Brand Management, Laurentiu Jiga si Razvan Marincoi au facut o prezentare generala a companiei si a serviciilor (publicitate in centre comerciale, parcari si centre de afaceri), oferind mai multe informatii despre studiul realizat asupra comportamentul consumatorului in mall-uri. In pauza, participantii au putut admira expozitia cu printurile castigatoare la AdPrint 2007.
In cea de-a doua parte a conferintei, cei care au luat cuvantul au fost Alina Glavan si Eugenia Scarlat - Indoor Media si Gabriel Faflei impreuna cu Dan Ionescu - Monopoly Media.
Indoor Media a vorbit despre provocarea pe care o poate reprezenta mediul indoor in obtinerea premiilor in festivalele de publicitate si despre proiectele speciale pe care le-au dezvoltat in salile de fitness, campusuri universitare si cinematografe.
Reprezentantii Monopoly Media au incheiat conferinta cu o prezentare despre in-store tv si despre afacerea dezvoltata in domeniul televiziunii digitale cu circuit inchis din Romania.
In cadrul workshop-ului dedicat firmelor de publicitate indoor, s-au facut primii pasi in directia constituirii Asociatiei de Publicitate Indoor din Romania.
Indoor 2007 s-a realizat cu sprijinul Elevate, Oops Media, Monopoly Media, Brand Management, Indoor Media, Salon Style, iar ca parteneri media au fost: IQads, Smart Financial si Cotidianul.