Micile placeri ale marilor dezastre

Intai de toate, trebuie sa recunosc ca m-au atras, intotdeauna, campaniile promotionale. Norocul m-a lovit deseori in viata si ma pot lauda ca am castigat, de mai multe ori, la loz in plic o gramada de lozuri necastigatoare. Apoi, nu e zi in care sa nu castig un pliant promotional gratuit pe strada. De castigurile externe, de care sunt anuntat pe email, cum ar fi o proprietate exotica in Camerun, o operatie de marire a sanilor sau o excursie gratuita in Elvetia, pe care o pot primi daca renunt la un rinichi, nici nu cred ca e cazul sa mai vorbesc, ca le-am pierdut numarul.

Ma scufund in castiguri, insa, ciudat, nu m-am ales niciodata cu un premiu. Si acum descopar ca sunt unele campanii promotionale, precum cea realizata de Neumarkt, care ma lasa pe afara din start. Ca, na, spotul aferent zice ca aceasta e doar pentru meseriasi. Si nu pot sa nu le respect dorinta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

razvan mihai
acum 17 ani
nu am nimic impotriva desfiintarii unui spot sau idei in general, mai ales daca acesta merita...

nu am nimic nici impotriva celor care scriu "la norma" si sunt obligati sa o ia si putin razna pe campii ca sa para ca stiu ce vorbesc.

DAR, pana la finalul peroratiei astept intotdeauna sa aflu si punctul lor de vedere. astept chiar sa spuna si ei CEVA.

problema articolului este ca nu aduce in fata nici o opinie a celui care l-a scris. nu vad valoare in el. atunci de ce l-a mai scris?

nu ma intelege gresit, spotul merita critici grele, tu scrii ok in general, dar de data asta parca ai uitat ce voiai sa spui. ceva de genu asta...

sfat: cand scrii un articol, chiar daca o faci la misto, tre sa spui si ceva mai serios/cu greutate ca sa justifici actul de a scrie pe iqads. iar daca faci asta cand vorbesti despre un spot, trebuie musai sa incerci sa il intelegi inainte, chiar daca e un obosit de spot de promotie la o bere. si nici macar nu e greu sa intelegi, dar e obligatoriu ca sa stii despre ce vorbesti. de dragul pertinentei... iar tu nu ai inteles esenta spotului: aia nu sunt meseriasi "de meserie", adica nu e meseria lor sa repare lucruri. Si acum vei intelege si ca targetul acestei campanii nu este "cercul inchis al meseriasilor".

Asta nu e singurul lucru scris degeaba in articol, dar, plecand de la el iti vei da seama ca tot articolul e subred.

Man, repet, nu e nimic personal, tu scrii ok in general. Si am pus comentariul nu pt ca am avut legatura cu contul neumarkt, ci pt ca in cazul asta chiar ai facut risipa de spatiu pt ce aveai de spus.

Valentin Lica
acum 17 ani
Te uita ce buna e promotia! Te uite ce target meserias! Te uita ce poze meserie!

http://www.catavencu.ro/fun/fabricat_in_bucuresti/rugam_calatorii_sa_se_tina_bine_de_bere_.html

Diana Caracota
acum 17 ani
.. ca e pe target. n-ai mai fost demult prin suburbiile cu muncitori care fac gratar in fata blocului...
klau dia
acum 17 ani
Tinand cont de "greutatea" cu care a fost scris acest articol de florin bratescu, mi-am dat seama ca si eu as putea sa comentez la fel de bine...Ce satisfactie mai mare poti gasi decat criticand un spot care, simti tu, ca nu-ti este adresat?Nici una?Ba da, aceea de a si face un articol pe aceasta tema si de a te da "meserias" ca tu,adica, deh, cel in masura sa comenteze, esti..ca sa citez"peste nivelul mediu de intelighenta"!Ce sa spun!Ma bucur pt tine ca tu le repari pe toate fara sa simti nevoia sa fii premiat!:))Baietii oricum ieseau la o bere, asa ca puteau castiga lejer cu o cota de 1 la x in masura egala..Ce vina are producatorul ca vrea sa ofere premii?Si daca spotul a fost atat de "banal" cum il descrii, de ce te-ai straduit sa-i dai atata importanta?...sau astepti vreun premiu de consolare..."-)))Numai bine!


Branded


Related