Maurice Levy, presedinte si chief executive al grupului de comunicare Publicis, si-a prezentat, in cadrul forumului de specialitate Monaco Media, opinia in privinta felului in care afacerile online comunica cu advertiserii, in privinta volumului de publicitate prezent in acest moment pe internet. Levy a subliniat faptul ca prea multe companii specializate in new media tintesc aceeasi suma de bani, de la aceeasi putini advertiseri mari, suma care se dovedeste insuficienta pentru toti jucatorii.
"Sunt prea multi cei care isi fac planuri bazate pe publicitate si ar putea fi dezamagiti. Avem de-a face cu o situatie similara celei de la sfarsitul anilor '90, cand oricine avea un site isi imagina ca poate obtine in timp o evaluare cu multe zerouri din partea pietei, evaluare care, la randul ei, va determina oferte peste oferte. Un exemplu ideal in acest sens este cel al retelei de socializare Facebook, afacere evaluata la 15 miliarde dolari, dupa implicarea Microsoft la nivel de publicitate. In prezent, oricine construieste ceva in web 2.0 isi imagineaza ca va primi publicitate", a mai spus Maurice Levy.