Cosmote continua sa creasca in relevanta pe piata romaneasca, atingand cifra de 3 milioane de clienti, lucru care dovedeste ca o strategie eficienta de marketing si de comunicare poate sparge barierele unei piete foarte competitive.
Impreuna cu echipa Cosmote, agentia Cohn&Jansen | Ashley & Holmes a construit un brand puternic, atractiv si credibil, iar campaniile desfasurate - construite printr-o comunicare onesta, cu povesti romanesti din viata oamenilor de langa noi - au reusit sa convinga tot mai multi consumatori ca produsele si serviciile Cosmote sunt potrivite nevoilor lor.
In spiritul acestei idei, Cosmote a decis sa sustina inca o data pozitionarea "Alaturi de romani", donand 3 milioane de SMS-uri gratuite Asociatiei Nationale a Surzilor din Romania (ANSR) si oferind astfel posibilitatea celor care nu pot auzi sa comunice mai simplu cu cei dragi. Donatia este una transparenta, repartizarea SMS-urilor urmand sa fie facuta de ANSR, organizatie non-profit, care se implica in fiecare zi in sustinerea persoanelor cu deficiente de auz.