Supertare, am luat doi

Nu ma mai surprind de foarte mult timp reclamele la telefonia mobila romaneasca, mai ales cu atata multinationalizare si atata preocupare pentru comunicarea preasigurantei de sine. Si totusi, am avut o experienta placuta cu celebrul slogan propus de Vodafone "Supertare, am luat 2", acel raspuns dat de adolescent parintelui care citeste.

Doi domni, unul pe la vreo 35 de ani, celalalt trecut binisor peste 50, imi instalau televiziune digitala si, cum nu prea mergea raspandirea cablurilor prin casa, unul dintre ei a trebuit sa coboare sa caute o anumita "scula" prin masina. S-a intors cu o fata lunga. Tanarul l-a intrebat: "Ei, ce-ai facut?". Iar varstnicul, un mucalit desavarsit, a raspuns: "Supertare, am luat doi!". Am realizat atunci forta benefica a unei propozitii "idioate" bine plasate. A intrat rapid in galeria "Nu ma innebuni, nea Nicu'!?", iar lucrurile nu stau intamplator asa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune


Comentarii

Mihai Barsan
acum 17 ani
O reclama in care, nu stiu de ce, il recunosc pe Marcovitz :)

Tine-o tare domne!

Anca Frigioiu
acum 17 ani
Intr-adevar, sloganul si poate stropul de umor din final sunt singurele care salveaza o reclama, de altfel, usor depasita. In ciuda subiectului deja cliseu, jocul scenic ar fi putut avea mai mult simt, dar chiar si acesta lipseste, cele doua personaje parand ca citesc replicile de pe prompter. E trist ca o reclama pentru tineri lasa acestora un gust amar...
Georgiana Doba
acum 17 ani
mie imi place foarte mult reclama, atat sloganul, cat si jocul actoricesc al celor doi protagonisti. cred ca anca.mia s-a uitat la alta reclama...:D
octavian filip
acum 16 ani
e trist ka ne place graff si super dar asta e :)
melania alexandru
acum 15 ani
Imi place mult aceasta reclama. Este foarte degajata, tinereasca si nu in ultumul rand amuzanta.


Branded


Related