Arctic, lider de piata si cel mai mare producator autohton de electrocasnice, lanseaza pentru noua gama de produse campania de comunicare "Primesti mai mult in noua familie Arctic".
Gama cea noua cuprinde toate produsele electrocasnice cu care consumatorii sunt deja familiari: frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare. Noutatea o constiuie faptul ca toate produsele Arctic vor beneficia de un nou design, unitar pentru toata gama, de o tehnologie avansata de ultima generatie si de o noua abordare la nivelul comunicarii.
Gabriela Geana, Director de Comunicare Arctic: "Ne dorim o campanie care sa intareasca perceptia romanilor despre Arctic ca brand romanesc favorit. Vom comunica despre noutate. Noua oferta Arctic, noile produse si modul in care acestea raspund cerintelor consumatorilor care doresc produse romanesti de calitate pentru familiile lor. Mai mult decat atat, conceptul creativ al campaniei a fost tratat prin prisma noutatii: un nou mod de comunicare a brandului, o noua viziune regizorala care sa evidentieze conceptele si nu in ultimul rand o noua atitudine fata de procesul creativ in sine".