Revista The Marketer isi continua colaborarea cu CEOs la nivel global ai marilor retele de agentii, aducand in exclusivitate perspective globale asupra pietei de media si publicitate din Europa de Est. Astazi, editia electronica a revistei a publicat un editorial semnat de Kate Williams - Managing Director Europe si Nick Lockett - Chairman, Columbus Media International, una dintre cele mai importante retele globale de Media. Tematica editorialului celor doi executivi abordeaza explozia digitalizarii in Europa de Est.
"Vom continua sa transformam revista The Marketer, cu fiecare zi care trece, intr-o publicatie care sa aiba o relevanta si o prestanta internationala, si una dintre dimensiunile acestei transformari este sa ii avem ca editorialisti pe cei mai importanti manageri la nivel global. Am observat iritarea unor agentii sau companii ca abordam acest nivel, obisnuiti cu faptul ca managerii locali sunt capul de linie al oricarui punct de vedere de nivel inalt, insa vor trebui sa se adapteze la schimbare, pentru ca noi am pornit pe un drum ireversibil" a declarat Alexandru Raducanu, director editorial al publicatiilor The Marketer.