In data de 15 noiembrie 2007 va avea loc la Cluj-Napoca, Hotel City Plaza, primul eveniment dedicat pietei de publicitate indoor din Romania, organizat de Spotlite Advertising, cu sprijinul Technova Invest si Global Eye Investments.
In cadrul Indoor 2007 vor fi prezentate subiecte ca: istoricul publicitatii indoor, studiu de masurare a audientei oferite de mediile de publicitate indoor, campanii neconventionale, potential de dezvoltare al acestui mediu in Romania.
Inscrierea este gratuita, in limita locurilor disponibile, pe blogul evenimentului: http://indooradvertising.wordpress.com
Formatul evenimentului include un panel interactiv, la care vor participa ca vorbitori reprezentantii principalelor firme de indoor din Romania: Tudor Maxim - Elevate, Mircea Toma - Oops Media, Laurentiu Jiga - Brand Management, Mariana Stirbu - Indoor media, Gabriel Faflei - Monopoly Media, cat si reprezentanti ai agentiilor de publicitate: Serban Alexandrescu, din partea Headvertising si Mihaela Rus de la Vitrina Advertising. De asemenea, un moment deosebit il va constitui expozitia de print, unde vor putea fi admirate lucrarile castigatoare la ultima editie AdPrint, cel mai important festival european de print.
Se pun bazele Asociatiei Romane de Indoor Advertising
In afara scopului sau principal, de a aduce impreuna jucatorii relevanti din industria indoor si agentiile de publicitate, evenimentul de la Cluj ofera oportunitatea creerii Asociatiei Romane de Indoor Advertising. Este prima initiativa de acest gen pentru segmentul indoor si va avea un workshop dedicat.
Evenimentul se adreseaza agentiilor de publicitate din Ardeal, managerilor si directorilor de marketing din companiile din Ardeal, firmelor de indoor advertising. Indoor 2007 beneficiaza de sprijinul Elevate, Oops Media, Monopoly Media, Brand Management, Indoor Media, Salon Style, iar ca parteneri media: IQads, Smart Financial si Cotidianul.