M-am saturat. Nu pricep de ce trebuie sa-i suport toate mofturile. Nu spune niciodata cum vrea sa fac un lucru, sta pur si simplu imbufnat toata ziua si raspunde in doi peri. Nici asta nu e buna, nici ailalta, nimic nu e bine. Da' eu nu gandesc? Da' chestia aia pe care o am pe umeri a fost dotata cu creieri? Da' ce? Trebuie intotdeauna sa mi se spuna ce sa fac? DA! Pentru ca nu-ti convine niciodata cum iese. Nu stiu daca asta e pentru ca ti-ai propus sa nu lasi niciodata impresia vreunui angajat ca a facut ceva bine sau pentru ca pur si simplu asa esti tu, "mai perfectionist". Pentru ca singurul lucru la care te pricepi pe lumea asta e sa nu-ti convina niciodata, sub nici o forma, in nici un caz, cu nici un pret, nimic. "Da' n-am putea sa", "da' n-ar fi mai bine sa" sau preferata mea, extrem de motivationala (cred ca a furat-o dintr-un film): "te provoc sa".
Imi dau demisia!
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Comentarii
Ok! Inscrie'te pe ejobs! Succes!
mie imi place reclama de la ejobs. da de gandit si te face sa iei ca pe o provocare. toti credem ca suntem mai buni decat de vede seful. daca ai dreptate cauta ceva mai bun si dovedeste .
PS : nu lucrez la ejobs
Stimate kinkybea, e grea limba romana, nu traiesti in Romania sau e grea virgula ? (m-ai inteles? NU? pai, daca sunt proasta?.. :))
Dom'soara cu virgula! Nu ma intereseaza virgula. Fa'te dumneata copywriter, deeea!
Reclama denigreaza ideea de casnicie. S'apoi, publicitatea e o casnicie derutanta. D'aia le'a venit ideea. Adios!
in schimb analiza a fost execrabila. e complet abramburita, nu am inteles exact care e punctul tau de vedere in legatura cu reclama asta, nici ce te astepti de la noi sa pricepem. a, si ma astept la niste chestii ceva mai destepte de la persoana care face analizele decat glumite expirate cu seful care o sa o dea afara. sau nu, pentru ca, ce stim noi, are o inima maaaaaaare...
Cat despre analiza, mersi, stiu ca e execrabila. Voiam doar sa spun ca din punctul meu de vedere, atat cat ma pricep eu sa vad, campania nu livreaza promisiunea de care are nevoie targetul ca sa aiba curaj sa-si caute alt job. Nici macar in cazul celui mai frustrat om (care se simte fix cum am scris eu in prima parte a articolului si care empatizeaza cu angajtul din clip), campania eJobs nu transmite promisiunea ca site-ul va oferi o solutie pentru problemele lui, pentru ca tot ce spune clipul e "vino sa cauti", nu "vino la noi, ca SIGUR o sa gasesti ceva mai bun".