Sister si Bucegi castiga in linie cu prima editie a Campionatului de table Bucegi

Reprezentantii agentiei Sister considera ca aceasta prima editie a Campionatului de table Bucegi initiat de Bucegi a fost un succes, atat din punctul de vedere al impactului pe termen scurt cat si din cel al valorii aduse brandului pe termen lung.

Numarul mare de spectatori pentru orase cu o populatie de sub 100.000 de locuitori (cu doua exceptii), natura inedita a competitiei, premiile consistente puse in joc si concursurile pentru public au contribuit la vizibilitatea si notorietatea evenimentului care a fost preluat si de mass media locale.

Succesul a fost demonstrat nu doar de cifre: aproape 800 de participanti si peste 14.000 de spectatori in 8 orase, ci si de prezenta in numar mare la acest eveniment, in conditiile in care timpul nu a fost intotdeauna favorabil, iar in unele orase s-au desfasat simultan evenimente dedicate localitatii. S-a jucat pe ploaie, s-a cantat pe muzica populara difuzata, au fost aplaudate in premiera si femeile care s-au inscris in concurs.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related