Potoleste-ti setea de reclame cu una calda si una rece

Chiar mi-a placut ultimul spot la Sprite, cel cu tipul care ii pune piedica luptatorului la urcarea in ring.
Chiar nu mi-a placut penultimul spot la Sprite, cel cu cei trei tineri care joaca paintball cu ursul.
Un inceput mai putin brusc, ar fi putut incerca sa spuna ca in general astept cu nerabdare spoturile Sprite. Cu putine exceptii toate spoturile m-au incintat.

Ce am inteles eu din Sprite pina acum?
Sprite inseamna adrenalina fara minte. Hai sa dam cu capul cit mai tare, un spirit mai degraba bovin, dar cu mare putere la tineri, la adolescenti. Intr-un fel e exact invers decit ceea ce spun explicit. Adica Sprite e un cico tocmai pentru cei care fac figuri, dar figuri de un tip mai aparte.
Sprite e sport extrem, dar nu in sensul de depasire a limitelor, de invingere a fricii, ci doar sport extrem de dragul senzatiilor tari. Ceea ce nu e cu necesitate gresit. E o pozitionare clara, prinde la adolescenti si, nu-i asa, cu totii am prefera sa vedem pustii de liceu ca beau Sprite in loc de alcool. Dar asta-i alta poveste.
Cu alte cuvinte, Sprite e un produs de nisa, care propune o alta perspectiva asupra vietii, un set de atitudini bine directionat spre impetuozitatea, spre nepasarea, spre revolta si dorinta de sfidare caracteristice adolescentei. (Vorba lui Dr. Dre: "Been there! Done that".)
Foarte bine pentru ei, mai ales ca pe mine unul m-au prins in mreje. Banuiesc, insa, ca sint o exceptie si ca, in ciuda faptului ca si oameni de 40 de ani se distreaza la reclamele Sprite, ei nu se regasesc in acest produs si nu sint clienti fideli.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related