Ballantine’s Super Premium Range se lanseaza cu Lowe PR

Agentia Lowe Public Relations a castigat, in urma unei licitatii, contul de comunicare al gamei Ballantine’s Super Premium din portofoliul Pernod Ricard Romania.

Gama cuprinde trei tipuri de whisky Ballantine’s vechi de 17, 21, respectiv 30 ani si se distinge prin rafinament si printr-o pozitionare premium ilustrata cu finete de sloganul campaniei „Leave An Impression”.

„De indata ce am citit brief-ul, am stiut ca trebuie sa facem proiectul acesta, si nu doar pentru ca vorbim de Ballantine’s, ci pentru ca este o magie in jurul acestei game. Ceea ce a fost cu adevarat minunat a fost ca ne-am putut lasa imaginatia sa zboare; Ballantine’s este acel gen de brand caruia ii sta bine aproape in orice straie, iar asta e o provocare. Rezultatul este o poveste ... pentru ca o legenda nu poate fi reinventata, ci doar povestita”, declara Hortensia Nastase, PR Director la Lowe Public Relations.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related