Compania responsabila e la moda

"Mi-ar placea sa implic mai mult compania in viata comunitatii, sa ma asigur ca publicul nostru tinta vede si intelege actiunile pe care le facem ca pe niste eforturi de a-i usura viata. Pai asta se numeste CSR." (Corporate Social Responsibility) Mona Nicolici, CSR Communication Manager, Petrom.

Conceptul de CSR a aparut relativ recent in Romania. Si mai recente sunt eforturile de implementare a unor programe destinate protectiei mediului, asigurarii unui climat de munca sanatos al angajatilor sau implicarii acestora in activitati sociale, culturale, educative. Responsabilitatea sociala s-ar putea traduce prin interesul aratat de o companie impactului pe care activitatea sa il are asupra clientilor, angajatilor, shareholderilor, comunitatii si mediului in care activeaza. Ceea ce trebuie subliniat este ca efortul intreprins de companie este unul voluntar si urmareste o imbunatatire a vietii comunitatii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related