Interviu cu Adrian Botan - Creative Director Regional McCann Erickson - si Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director McCann Erickson Romania.
McCann Erickson Romania a castigat al doilea Golden Rose. Deja nu mai e o noutate pentru oamenii din industrie. Au aparut si comentarii despre organizare, jurizare si calitatea executiilor. Echipa castigatoare spune ca ele conteaza mai putin si isi vede mai departe de rezultate si de munca creativa. Asta nu inseamna ca nu e dispusa la critica si auto-critica publicitara.
IQads: Cum se vede Golden Drum din perspectiva castigatorilor?
Alexandru Dumitrescu: Probabil mai bine decat din perspectiva invinsilor. Cred ca, acum nu vreau sa exagerez importanta festivalului de la Golden Drum, cel mai important festival este Cannes, stim cu totii asta, dupa el mai exista Clio si asa mai departe, dar Golden Drum a dat sansa tarilor din Noua Europa - cred c-ar fi mai bine sa spunem "Vechea Europa", pentru ca noi am fost mai comunisti si nu ne-am adaptat la ritmul occidental. Golden Drum a dat sansa tarilor astora sa faca ceva. Si au facut. Au castigat pe rand. Cred ca cel mai important este sa intelegem lucrul asta, ca Golden Drum-ul este supus unor aprecieri subiective, dar, cel mai important lucru e ca l-au bagat in Gunn Report. Si daca a intrat in Gunn Report, conteaza. E ca si Cannes, Eurobest, ca si Cresta, daca nu ma insel, aduce puncte in Gunn Report, iar raportul asta chiar conteaza. E top 100 agentii castigatoare. M-am uitat pe un post sub-mediocru de muzica si am auzit "in sfarsit Top 100 vine-n Romania". Deci daca aia fac atata caz de topul 100, de ce n-am face si noi, pentru ca Golden Drum se duce-n Gunn Report. Nu neaparat in Romania, mai avem pana acolo.
Comentarii
http://www.iqads.ro/forum/sutra29531.html#29531