Agentia de publicitate Armando Testa semneaza campania internationala Lavazza 2008

Lavazza a lansat noua campanie internationala 2008, prin agentia Armando Testa, punand in scena o veritabila expozitie de arta avangardista in aer liber cu imagini din calendar.

Urmand traditia anilor precedenti, imaginea calitatii Lavazza si a celebrei sale cafele este reprezentata in acest an de fotograful scotian Finlay MacKay care a interpretat pentru Lavazza in stilul sau "pictorial" si amuzant, intriganta tema a reginelor. Studiul si dezvoltarea creativa a campaniei si a Calendarului, intitulat "The most majestic espresso experience" au fost urmarite de agentia de publicitate Armando Testa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune


Comentarii

Andrei Firoiu
acum 17 ani
Se pare ca se fac greseli si la nivel mai inalt - pe site-ul www.lavazza2008.com daca doresti sa te inregistrezi in sectiunea Presa, ai surpriza sa constati ca la rubrica Tara nu poti selecta nimic, dar nici nu poti trece mai departe pentru ca este obligatoriu sa completezi acea rubrica :D

Oare la un site de genul acesta pt care se asteapta un trafic greu nu ar trebui sa se faca niste verificari inainte de lansare?

<a href='kafein.neti.ro'>by Kafein</a>



Branded


Related