Miercuri, 31 octombrie, ora 20:00, in Music Club (str. Baratiei 31) are loc a 28-a editie AdBreak, un eveniment IQads, prezentat de Orange. Pentru a 3-a oara consecutiv, marele premiu al festivalului de la Portoroz este luat de o agentie romaneasca. Cat de mult e contestat festivalul in acest an si care au fost punctele lui forte, vom afla de la castigatorii acestei editii, invitati in scena AdBreak.
Agentia Anului la Golden Drum 2007, pentru al doilea an consecutiv - McCann Erickson - vine la AdBreak cu doi reprezentanti: Adrian Botan, CEE Creative Director McCann Erickson, si Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director. Cei doi ne vor vorbi despre lucrarile castigatoare din competitie: Maggi - "Apocalypse Later" , "Peace and Peace" - Silver Drum, in categoria Press; Geta Voinea Studio - "Long List" - Golden Drum in categoria TV; Foton - "Sleeping" - Golden Drum, in categoria TV; Eptisa Romania - "Spitalul", Silver Drum in categoria TV, si "The Family", "The Couple", Grand Prix, in categoria Press).
Grey Worldwide a reusit sa obtina anul acesta primul premiu la Golden Drum pentru campania "Nu taia padurea ca-n codru" - Golden Watch la categoria Advertising Campaigns. Claudiu Dobrita, Creative Director Grey Worldwide Romania va fi prezent la AdBreak pentru a ne povesti impresii despre aceasta edite a festivalului Golden Drum.
Castigatoare a unui Silver in categoria TV cu lucrarea "The Puppy" pentru Nissan Tiida, agentia Publicis va fi reprezentata la AdBreak de Razvan Capanescu, Creative Director.
Discutiile vor fi intretinute de Mihai Anton, iar seara va fi animate de un numar de stand-up al trupei Show Time.
"A devenit deja o traditie ca AdBreak sa sarbatoreasca in fiecare an victoria romanilor la Portoroz. La aceasta editie, ii sarbatorim pe castigatori, dar nu ne dam in laturi nici de la discutiile despre contestatii, nivelul de concurs din acest an sau declaratiile juriului", a declarat Diana Caracota, IQads.
AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative ad-uri, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.
AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro, Studio 88 si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Radio Guerrilla, Cotidianul, Money Express, Business Standard si 24-FUN.
Pentru a confirma prezenta la AdBreak si pentru a face o rezervare, va rugam sa trimiteti un mesaj la [email protected].