Gwen Stefani sustine campania globala de marketing a HP

HP anunta implicarea clientilor in revolutia Imprimarii 2.0. prin intermediul campaniei globale integrate de marketing "What do you have to say?" lansata in Europa, Orientul Mijlociu si Africa (EMEA).

Campania, orientata spre consumatorul final si sustinuta de solista si designerul vestimentar Gwen Stefani, permite personalizarea unor continuturi accesibile exclusiv online.
Site-ul hp.com/eur/gwenstefani afiseaza ce are de spus un star ca Gwen Stefani cand nu face muzica. Din sectiunea "Gwen Stefani For You" vizitatorii pot descarca, imprima si personaliza diferite materiale inspirate de Gwen, incepand cu accesorii si articole de papetarie si terminand cu linia vestimentara Harajuku. Fetele Harajuku, back-up dancers pentru Gwen, devin papusi pe care oricine le poate imbraca si apoi descarca de pe site-ul HP.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related