Omnicom a inregistrat o crestere a profitului net de 14,2% in al treilea trimestru

Grupul de publicitate Omnicom, care este prezent si in Romania, a inregistrat o crestere a profitului net de 14,2% in cel de-al treilea trimestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar valoarea acestuia a ajuns la 202 milioane de dolari, informeaza marti Prnewswire.com.

Veniturile Omnicom au crescut cu 11,8% in al treilea trimestru al anului 2007, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar acestea au depasit 3 miliarde de dolari.

In primele noua luni ale acestui an, profitul net al grupului de publicitate a crescut cu 12,8%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, si a ajuns la 661,9 milioane de dolari. Veniturile grupului au crescut in primele noua luni ale acestui an cu 11,1%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006, si au depasit 9 miliarde de dolari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Branded


Related