Echipa Proximity se intoarce acasa cu un Silver Echo

Surpriza a fost dezvaluita - plecata in SUA pentru a ridica "un premiu" la festivalul DMA Echo Awards, echipa Proximity a adus acasa inca un Silver Echo, al doilea premiu la aceasta competitie, dupa cel primit de agentie in 2005.

"Stiam de cateva saptamani ca am castigat un premiu, insa organizatorii nu au vrut sa dezvaluie locul obtinut inainte de festival. Argintul fost o surpriza foarte placuta si ne-am bucurat sa urcam pe scena la egalitate cu cele mai creative agentii din reteaua noastra - Proximity Austria si Proximity London", spune Mihai Iliescu, Creative Director al Proximity.

Lucrarea premiata, "Minor Report", reprezinta un proiect de Direct Mail inovativ, realizat de Proximity anul trecut pentru organizatia Salvati Copiii, in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun. Organizat anual, evenimentul consta intr-o licitatie de braduti creati de renumiti designeri, prin care se strang fonduri ce sunt apoi folosite pentru a-i retrimite la scoala pe copiii care muncesc.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related