PR Award isi anunta campaniile nominalizate

Peter Debreceny, presedintele Juriului international PR Award, anunta nominalizarile pentru principalele categorii ale competitiei, Campanii comerciale si Campanii non-comerciale.

Din cele 22 de campanii comerciale si 30 de campanii non-comerciale inscrise la Romanian PR Award, juriul a remarcat 16 campanii comerciale si 12 non-comerciale. Aceste campanii se detaseaza prin rigoare si creativitate, considera cei 12 membri ai juriului, specialisti in comunicare, practicieni de relatii publice si jurnalisti. Cele 26 de campanii nominalizate anul acesta dau dovada de un nivel ridicat de profesionalism, fiind bazate pe o buna cunoastere a asteptarilor grupurilor cointeresate si ale publicului companiilor si organizatiilor non-profit.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related