Corespondenta de la Portoroz
Marti seara s-au acordat primele premii ale festivalului Golden Drum, desfasurat la Portoroz in Slovenia, romanii castigand nu mai putin de sapte trofee, la categoriile Advertising Campaigns, Media Campaigns, Interactive si OpenAd Ideas. Pana in acest, agentia romaneasca cu cele mai mari sanse la titlul de Agentia Anului este McCann Erickson, ea acumuland 11 puncte, care o pozitioneaza pe locul doi, pe primul situandu-se agentia TBWA Wien Werbeagentur.
Adrian Botan, CEE Creative Director McCann Erickson, a declarat imediat dupa gala ca este multumit de rezultat, dar ca nu se poate spune in acest moment cine are sanse sa ia Golden Rose, titlul pentru Agentia Anului. "Vor conta foarte mult si celelalte premii, Grand Prix-urile in special. In momentul asta, nu cred ca e clar cine ar putea fi agentia anului, nu exista deocamdata o agentie care sa dezechilibreze competitita, asa cum a fost in alti ani".