Graffiti a castigat marele premiu OpenAd la Golden Drum

Corespondenta de la Portoroz
Agentia Graffiti BBDO a castigat marele premiu al competitiei OpenAd din cadrul festivalului Golden Drum, cu lucrarea "The Guide", realizata de Ema Prisca, Cosmin Simionescu si Dan Stanescu.

Agentia a mai castigat totodata si OpenAd Print Idea Award, cu lucrarea "The Guide", realizata de Ema Prisca si Dan Stanescu, in timp ce agentia Friends a castigat OpenAd TV Award, cu lucrarea "Girl", realizata de Razvan Soare. Celalalt premiu al competitiei, OpenAd Web Award, a fost castigat de agentia Wunderman Praga, cu lucrarea "Homeless".

Presedintele juriului, Rafa Antón, a declarat ca nu a contat foarte mult faptul ca lucrarile nu au facut referire la un brand anume, si ca lucrarile inscrise au avut o foarte mare libertate creativa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

Cosmin Simionescu
acum 17 ani
Felicitari voua (Cosmin si Dan) pt marele premiu al competitiei OpenAd. Meritul este de fapt numai al vostu si noi toti stim asta prea bine! DECI: Felicitari DOAR pt Cosmin (Nepotu) si Dan (Stranepotu)! RESPECT! restul e "umplutura".
mihai gongu
acum 17 ani
Felicitari Doar pt Cosmin si Dan! Bravo pt adevaratzii si realii autori! Ei merita toate aplauzele! Noi stim k VOI sunteti cei mai buni!
Gongu Mihai
acum 17 ani
Da, asha e, asa se intampla mereu. Asa se obisnuieste k sa se bage si creativul in astfel de calupuri, chiar daca nu a avut nici o contributzie -asta e. de fapt sunt 2, 3 care obtzin premii - individuale, singulare / o comunitate bine legata si bine carmuita nu exista.


Branded


Related