In octombrie, Discovery Channel isi poarta telespectatorii pana in profunzimile mintii celor mai periculosi si mai ingrozitori criminali ai epocii noastre, cu noua si spectaculoasa serie "Cei mai rai 2", difuzata in fiecare marti, de la ora 22.00.
Pentru a promova aceasta premiera senzationala, agentia de creatie Headvertising, agentia de media Zenith Media si agentia de PR Mmd au conceput metode la fel de "inspaimantatoare" ca sa atraga atentia telespectatorilor, iscand zvonuri si starnind interesul consumatorilor pentru acest program.
Campania "Cei mai rai" se bazeaza pe ideea de a furniza publicului indicii referitoare la povestile socante ale fiecarui criminal prezentat in acest program. Campania include presa scrisa, outdoor, radio si Internet. Mai mult, seria "Cei mai rai" va fi promovata prin intermediul unui film de 10 secunde care va rula pe televizoare-plasma in Bucuresti, Iasi, Constanta, Timisoara si Cluj. Pe stadioane, in timpul unor meciuri importante, publicul va vedea mesaje care promoveaza seria "Cei mai rai", proiectate pe ecranuri LED si panouri rotative. In plus, campania va fi sustinuta de activitati de PR.