"Alka Prajitura casei" evolueaza alaturi de Cohn&Jansen | Ashley&Holmes

Agentia Cohn&Jansen | Ashley&Holmes a lansat o noua campanie pentru "Prajitura casei", care se va desfasura pe parcursul a 3 luni si va include un spot TV, executii speciale pentru print, outdoor si punctele de vanzare. Bugetul total alocat campaniei este in jur de 2.500.000 de euro (valoare rate card).

Ideea centrala a campanei este evolutia femeilor de-a lungul timpului, aceasta fiind declinata sub forma unui "lant evolutiv" care face legatura intre diverse generatii. Sub titlul "Evolutia femeii in bucatarie este incununata de Alka - Prajitura casei", campania propune un traseu prin istorie, ilustrand una dintre schimbarile majore care ne-au influentat stilul de viata actual.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related