Curiero isi redefineste serviciile si se repozitioneaza "Cu simt de raspundere"

Curiero, unul dintre principalii operatori nationali de curierat intern, isi consolideaza pozitia pe segmentul "premium" prin reconfigurarea operationala a serviciilor.

Odata cu obiectivul de crestere a calitatii serviciilor, sub noua pozitionare "Cu simt de raspundere", compania isi propune sa atraga mai multi clienti din segmentul de top al pietei. Redefinirea serviciilor vizeaza reorganizarea infrastructurii operationale, a procedurilor de lucru, a conditiilor de preluare a expedierilor, precum si ajustarea preturilor conform noii strategii. In primele noua luni ale anului, Curiero si-a marit cifra de afaceri cu 230% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 10,5 mil. EUR. Serviciul de curierat postal a inregistrat cea mai mare crestere, de 353%, cu o cifra de afaceri de 5,3 mil. EUR.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related