Daca va intrebati care e culmea materialismului, urmariti spotul publicitar HVB Bank si veti afla: a invidia un melc pentru ca nu a fost nevoit toata viata lui sa plateasca chirie!!!
Mi se pare destul de normal sa iti doresti o casa proprie, mai ales in Romania, unde exista mentalitatea "nu esti om implinit pana nu ai proprii tai patru pereti".
Dar eroul reclamei cu pricina se pare ca dezvolta chiar o obsesie in legatura cu aceasta dorinta: tot ce il inconjoara pare sa ii aminteasca de acest lucru. Folosirea exagerarilor in reclame e un lucru comun, insa parca nu-si are rostul in genul asta de spot facut sa-ti inspire liniste si implicit incredere.
Este cel putin ciudat ca atunci cand vezi o castana sa ai un sentiment de invidie legat de faptul ca ea se naste cu casa ei proprie. Fiind vorba de o banca, spotul trebuie sa fie in primul rand credibil (fundatia increderii), ori cat de credibil este un om care invidiaza o castana?!
De la castana, prietenul nostru isi indreapta atentia spre un melc si il uraste putin si pe el
Dar din fericire vine banca HVB si il ajuta: ca in povesti peretii casei se ridica tot mai sus si tot mai sus..si prietenul nostru devine un om fericit.
Atat de fericit, incat la sfarsitul clipului arunca melcul in sus ca pe o minge. Ce vrea sa ii spuna: na, ca te-am luat!?