Grey se alatura agentiilor romanesti de pe shortlist-ul Golden Drum

Agentia Grey este cea de-a patra prezenta romaneasca pe shortlist-ul festivalului de publicitate de la Portoroz. Campania nominalizata este "Nu taia padurea ca-n codru" si a fost inscrisa la categoria "Advertising Campaigns", se anunta intr-un comunicat de presa al agentiei.

"E prima oara cand Grey Bucuresti e nominalizata la Golden Drum si, de fapt, intr-un festival international in general. E un semn ca suntem pe drumul cel bun si asta ne bucura foarte tare. Mergem la Portoroz cu asteptari la fel de mari si de la alte lucrari pe care le-am inscris", a declarat Claudiu Dobrita, Director de Creatie Grey Bucuresti.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related