Zentyss, o noua marca 100% autohtona, a ales Publicis Dialog ca partener pentru campania sa de lansare pe piata materialelor de izolatii termice si fonice pentru cladiri.
Publicis Dialog a construit atat identitatea vizuala, cat si strategia de comunicare Zentyss. Campania actuala este una de imagine si respecta pozitionarea companiei: solutiile complete de izolatii termice si fonice Zentyss ofera in primul rand comfort.
Principalul suport de comunicare fiind televiziunea, Publicis Dialog a creat spotul "Peretii". Ideea creativa din spatele sau este simpla si clara. Fara a abuza de subtilitati sau conventii creative si folosind o tehnica de filmare mai rar folosita (travelingul prin sectiunea transversala a peretilor) sunt prezentate in contrast situatii de disconfort (furtuna, frig) si confort (petrecere in stil hawaiian, dormitorul unui bebelus). Echipa alcatuita de Viorel Mihalcea (regizor) si Sorin Serghiuta (DOP) a adus un plus de valoare prin punerea in practica a ideii.
Comentarii