Starcom Romania este finalista la categoria Media din cadrul festivalului Golden Drum, cu lucrarea "1 din 8 femei" - Avon Breast Cancer Crusade, informeaza un comunicat al agentiei.
"Ne bucuram ca si juriul de la Golden Drum a apreciat campania "1 din 8 femei". Desigur, ne dorim sa o aprecieze pana la premiere. Ar fi o mare realizare pentru noi ca prima participare la acest festival, ca si cea la Cannes Lions, sa se finalizeze cu un premiu", a declarat Corina Bernschutz, Director de Ideatie si Inovatie Starcom.
Campania "1 din 8 femei" - Avon Cosmetics a adus anul acesta industriei romanesti de advertising cele mai multe premii si dovezi de recunoastere: Silver Lion la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, premiul pentru "Best Innovative Media" la Ad'Or, cel mai important festival de creativitate din Romania, nominalizare la Effie Romania, nominalizare M&M Awards, prezentare in numarul din luna mai al celebrei reviste Cream Magazine, ce recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume.
Comentarii
ti-o fi comentat cineva urat o reclama, or fi fost rai cu tine forumistii, nu putem sa stim, dar gata, razbunarea ta e completa.
suntem infranti. Opreste-l! Te imploram.
Nu pe bune acu, stie cineva cum sa opreasca acest monstru? HELP