Starcom este a doua finalista la Golden Drum

Starcom Romania este finalista la categoria Media din cadrul festivalului Golden Drum, cu lucrarea "1 din 8 femei" - Avon Breast Cancer Crusade, informeaza un comunicat al agentiei.

"Ne bucuram ca si juriul de la Golden Drum a apreciat campania "1 din 8 femei". Desigur, ne dorim sa o aprecieze pana la premiere. Ar fi o mare realizare pentru noi ca prima participare la acest festival, ca si cea la Cannes Lions, sa se finalizeze cu un premiu", a declarat Corina Bernschutz, Director de Ideatie si Inovatie Starcom.

Campania "1 din 8 femei" - Avon Cosmetics a adus anul acesta industriei romanesti de advertising cele mai multe premii si dovezi de recunoastere: Silver Lion la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, premiul pentru "Best Innovative Media" la Ad'Or, cel mai important festival de creativitate din Romania, nominalizare la Effie Romania, nominalizare M&M Awards, prezentare in numarul din luna mai al celebrei reviste Cream Magazine, ce recunoaste cele mai creative campanii media din intreaga lume.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

alex negoescu
acum 17 ani
omule care l-ai facut, ce-ai avut tata cu sufletele noastra, cu ce ti-am gresit?

ti-o fi comentat cineva urat o reclama, or fi fost rai cu tine forumistii, nu putem sa stim, dar gata, razbunarea ta e completa.

suntem infranti. Opreste-l! Te imploram.

Nu pe bune acu, stie cineva cum sa opreasca acest monstru? HELP



Branded


Related