Agentia iLeo, parte din reteaua Leo Burnett & Target, lanseaza iLeo Buzz, o divizie de cumparare si planificare de spatiu media online, care va fi condusa de Cosmin Nastasa, fost media manager la Universal McCann, a declarat, pentru NewsIn, Mugur Patrascu, managing partner la iLeo.
"Serviciile in care e specializata iLeo Buzz au in mare masura caracteristicile serviciilor media: negociere, cumparare, intermediere de spatiu media, optimizare, servicii post cumparare (post buy), strategie de media si comunicare pe online, dar sunt completate de servicii de creatie pe media online", a declarat, pentru NewsIn, Mugur Patrascu. "In conditiile adoptarii noilor media de catre consumatori, iLeo Buzz nu mai vorbeste doar despre optimizarea costurilor, ci mai ales despre inovatie in media si despre capacitatea de a gasi locuri noi de interactiune cu oamenii, despre relevanta si informalitate, despre implicare si dialog. iLeo Buzz abordeaza diferit comunicarea online si duce promovarea media la nivel de 'word of mouth' (WOM - campanii desfasurate pe cale orala - n.red) si viralitate, la implicare si feedback", a mai spus Mugur Patrascu.
Comentarii