Duminica, 30.09.2007, a luat sfarsit a doua editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania, organizat de IQads si 24-FUN. Astfel, s-a incheiat o saptamana in care, in prezenta a aproximativ 2000 de persoane zilnic, terasa "La Motoare" a gazduit o serie de manifestari neconventionale ale mai multor marci comerciale sau culturale.
Festivalul, ajuns la a doua editie, si-a propus pe de o parte sa arate publicului larg ca publicitatea poate fi un produs de entertainment urban la fel de legitim ca filmul, teatrul sau muzica si, in acelasi timp, raportat la industria de advertising, sa incurajeze publicitatea neconventionala. Ideile implementate anul acesta in cadrul festivalului (disponibile partial pe www.adfel.ro) au provenit atat de la organizatorii evenimentului si de la agentiile de publicitate implicate, cat si de la membrii comunitatii IQads, in urma mai multor concursuri de idei.
"Datorita tuturor lucrurilor care s-au intamplat de-a lungul saptamanii trecute, aceasta editie constituie pentru festival un pas inainte, care ne indreptateste sa speram si mai mult pentru editiile urmatoare. Ne-a surprins placut implicarea celor prezenti in terasa, care au participat in numar mare la activarile propuse de marcile prezente. S-au primit sute de mesaje sub diverse forme si s-au putut numara sute de participanti la concursuri", a declarat Codin Oraseanu, Project Manager ADfel.
"Convinsi ca ADfel este in acest moment o oglinda a nivelului publicitatii neconventionale de la noi, am vrea ca festivalul sa determine de la an, atat in departamentele de marketing, cat si in cadrul agentiilor de publicitate dorinta de a fi neconventional. Nu de dragul neconventionalului, ci pentru a arata ca brand-urile stiu sa fie si altfel decat intrusive pentru un public mai pretentios, care stie sa aprecieze concret asta", a declarat Costin Radu, Managing Director, IQads "Pentru anul urmator speram sa imbogatim festivalul nu numai cantitativ astfel incat numarul de executii sa creasca, dar si calitativ, astfel incat executiile sa fie tot mai neconventionale, sa foloseasca destept canalele disponibile sau sa inventeze altele".
A doua editie ADfel a fost un eveniment oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.
Comentarii