Seara de sambata la ADfel a fost oferita de Sprite. Penultima zi a festivalului de publicitate neconventionala a avut ca punct de plecare pentru executii si pentru happening sloganul "Spune pe bune". Stickere cu mesaje indraznete din aceasta categorie au fost plasate pe toate mesele din terasa La Motoare. Majoritatea evocau situatii in care se regasesc adesea cei care frecventeaza terasa: "Daca ati inceput sa vorbiti despre vreme, e timpul sa mergeti acasa", "Daca te atinge cu piciorul pe sub masa, nu inseamna ca te place", "Daca-ti cere o bricheta nu inseamna ca va pleca cu tine acasa", "Daca te intreaba daca banca e libera, spune-i direct NU. Oricum nu iese nimic", "Daca mergi sa iei ceva de la bar singur o sa te barfeasca". Tot la capitolul "dureros de sincer" s-au incadrat actiunile hostess-elor, care au distribuit fluturasi pe care scria "La ce iti trebuia fluturasul? Stiu ca l-ai luat doar pentru ca sunt draguta".
Un MC s-a plimbat printre mese si i-a invitat pe oaspeti sa joace "Spune pe bune sau Provocare" Sprite. Cei mai sinceri le-au dezvaluit prietenilor ce cred cu adevarat despre ei, iar cei mai curajosi au facut fata unor provocari care au distrat intregul grup. In functie de performante, participantii au primit cutii de Sprite.
O scurta istorie in spoturi a publicitatii la automobile a fost proiectata in terasa, in timp ce Martin, mimul de la Tuborg intretinea domnisarele si le invita la dans. De cealalta parte, se aflau cele doua seminte gigantice de la Nutline, care destresau oamenii cu bancuri. Intr-un cub de sticla, doua fetite astupau gaurile prin care trecatorii incercau sa le dea bani. Acestia primeau apoi flyere cu Slavati Copiii, care aveau headline "nu avem nevoie de bani tai, ofera/te voluntar".
TVCrash a realizat o noua proiectie de multi-visuals pentru Apple, in timp ce Toyota Aygo s-a bucurat din nou de reprezentarile in grafitti ale baietilor care au fost implicati in procesul creatiei pentru a sasea seara consecutiva. Operele lor de arta au fost plasate in jurul barului si la intrare, langa lift.
Duminica se incheie ADfel cu un concert Paul Radu Coverband oferit de Nutline si The Amstersams. ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN si oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.