Vinerea ADfel a fost oferita de Coca-Cola ZERO. Plecand de la articolul lui Razvan Exarhu "zero compromiss you", in care erau enumerate obiecte sau situatii care ar trebui sa aiba zero parti nasoale, fiecare moment al serii a ilustrat cu mijloacele artistice specifice cum ar arata viata cu zero compromisuri.
Terasa La Motoare, holul, intrarea in lift, baile, toate au fot pline de astfel de mesaje: pe carul din terasa erau lipite placute cu "masini de curse cu zero consum" si "cauciucuri cu zero pana", in baia baietilor "patratele cu zero ore la sala", in cea a fetelor - "frumusete cu zero make-up", iar la bar si pe separe-urile laterale tot felul de mesaje care sa obtina aprobarea celor prezenti: "garderoba perfecta cu zero ore de shopping", "prietenie fara tradare" si multe altele. Printre ele, erau implementate idei postate pe blogul ADfel, in cadrul concursului: afisul cu "Acelasi gust Coca-Cola Zero Zahar. Atunci de ce nu distractie cu zero taxe de intrare?" al Anytei si placutele de pe mese, cu "Atunci de ce nu o terasa cu ZERO mese rezervate", ale lui D.Dobrin.
Pana la inceperea programului, doi tipi amuzanti imbracati in costume de seminte Nutline mergeau pe la mese si destresau oamenii spunand bancuri. Martin, fan Tuborg nr. 1, imbrcat in verde, purtand in mana o sticla de bere legata de un balon imens si, in mod evident, verde, se aseza la taclale cu oaspetii si invita domnisoarele la dans.
In jur de ora 8, Vicentiu Furnica a inceput festivitatile, invitand publicul la un moment de stand-up comedy cu Teo de la Trupa Deko. Judecand dupa rasul neintrerupt si dupa aplauzele celor prezenti, Teo a reusit sa le infatiseze exact acea parte a vietii lor pe care ar fi vrut-o cu zero momente penibile.
A urmat apoi un show de ilustratii care a dat viata mesajelor Coca-Cola Zero, deja familiare celor din terasa. De exemplu "snowboardig cu zero coaste rupte" a fost ilustrat cu Marylin Manson intr-un magazin snowboard, un robot pe snowboard sau un tip imbracat in armura pe snowboard.
Laurentiu Banescu si Iulian Postelnicu au jucat intr-o sceneta scrisa de ei: "Viata e un lac", care pleca de la "agatatul cu zero probleme" si "relatii cu zero despartiri nasoale", si ajungea la dezbaterea unor probleme existentiale si la sensul vietii, incercarea filosofica a personajelor starnind amuzamentul publicului.
Momentul de maxima tensiune al serii a fost cel in care s-au tras la sorti castigatorii concursului de sms-uri care incepuse de la ora 16:00. In 5 ore si jumatate s-au strans 533 de mesaje care descriau viata cu zero compromisuri, asa cum o vedeau cei care au trecut pe La Motoare in acest interval. Coca-Cola Zero a oferit la ADfel, pe 28 septembrie, chiar in ziua lansarii sale in SUA, primul iPod Touch din Romania. Alti trei norocosi au primit iPod-uri Nano Black. De asemenea, in semn de apreciere pentru efortul creativ, alti 6 au primit invitatii duble la SIAB.
Au mai ramas doua zile din festivalul de publicitate neconvetionala ADfel, un eveniment organizat de IQads si 24-FUN si oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.