O zi plina de vedete publicitare la ADfel: Bogdan Naumovici de la Leo Burnett si 23, Claudiu Dobrita de la Grey, Paul Kasprovschi de la Mercury 360 si Bogdan Moraru de la Propaganda au vorbit publicului ADfel despre publicitatea neconventionala in a treia zi a singurului festival neconventional din Romania.
Workshop-urile au acoperit o buna parte din ziua culturala a festivalului, speaker-ii vorbind celor prezenti despre ce si cum fac agentiile din Romania pentru a raspunde nevoilor integrate ale utilizatorilor.
Si pentru ca toata lumea de fata s-a lamurit cum sta in teorie treaba cu neconventionalul, s-a trecut la implementare. Publicul prezent in numar mare la prezentarile sustinute a fost activ si dupa terminarea acestora, participand la happening-urile organizate pe terasa la Motoare.
De data aceasta fara sa fie ghidati pe parcursul programului de catre Vicentiu Furnica, moderatorul festivalului, cei prezenti au putut sa impatureasca in opt afisele distribuite de cei de la Supradyn, sa lectureze la o bere citate celebre postate de cei de la Carturesti sau sa asculte jazz autohton la mesele celor de la Green Hours, care si-au mutat sediul pentru o zi pe Motoare.
Urmeaza atelierul creativ realizat de Asociatia Salvati Delta. O echipa de cinci membre ale asociatiei creeaza patru costume din materiale reciclabile, fiecare reprezentand cate un tip de poluare: fonica, sociala, a apelor si a aerului.
Dintre toate aceste activitati nu putea sa dispara pauza publicitara - timp de aproape o ora lumea prezenta a urmarit proiectii cu campanile sociale promovate in mod neconventional.
ADfel este singurul festival de publicitate neconventionala din Romania. Ajuns la editia 2.0, upgradat, mai dezghetat si tot mai neconventional, ADfel aduce in prim-plan una dintre cele mai expresive forme ale creativitatii in domeniul comunicarii. Totul se va petrece in Bucuresti, La Motoare, unde va asteapta inca sase zile de publicitate neconventionala, workshopuri si proiectii ADfel.
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN si oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.