Va asteptam la workshop-urile de la ADfel, in Laptaria lui Enache:
Miercuri
15:00 - 16:00 "Unconventional vs innovative?" - seminar cu palavrageala si intamplari, Paul Kasprovschi, Strategic planner, Mercury360
16:15 - 17:15 "Cine a furat cele 30 de secunde?", Raluca Borascu, Strategic planner si Miruna Antonescu, Junior Strategic Planner , Leo Burnett
17:30 - 18:30 Neconventionalul - unul din clasicii advertisingului, Bogdan Naumovici, Creative Director, 23 / Claudiu Dobrita, Creative Director, Grey / Bogdan Moraru, Art Director, Propaganda.
Joi
15:00 - 16:00 "Despre blogging", Bogdana Butnar, Senior Strategic Planner, McCann Erickson
16:15 - 17:15 "10 ... 20 ... 30 ...50", demonstratie MV.com (Motion Vision Communication) - Prezentarea pe marginea careia se vor purta dezbaterile incearca sa explice felul in care poate fi influentat intr-un mod unic, neasteptat si multisenzorial Maria Sa CONSUMATORUL. Va fi in mod concret explicata in direct functionarea unora dintre dispozitivele publicitare de conceptie proprie, in jurul carora MV.com a conturat adevarate canale-nisa. In cadrul workshopului vor lua cuvantul Dan Petre (Managing Partner D&D research), Andreea Pali (Sales Manager MV.com), Marian Costache (Managing Partner MV.com)."
17:30 - 18:30 "Creative Media Thinking", Corina Bernschutz, Director de inovatie / Mircea Gheorghe, Creative Planner, Starcom/ Alexandru Pomana, Creative planner, Starcom
Pot oamenii de media sa gindeasca adfel? Isi pot ei oare schimba felul de a gindi? Pina la urma nu d'asta exista creatie si media? Adica ei cu imaginatia, noi cu cifrele? Poate chiar asa orice om de media sa fie creative? Exista retete pentru gindirea creativa in media?
Vineri
16:15 - 17:15 "ADfel despre Bucuresti", Cum sa vorbesti cu drag despre un oras pe care lumea zice ca-l uraste, Mirela Angelescu, Client Service Director GMP
17:30 - 18:30 "Web-ul /offline", Florin Ivan, New Media Strategic Developer MTV si General Manager DIFFstudios si Vlad Popovici, Account Manager Proximity
In fiecare seara la Motoare continua ADfel. Programul este trecut in calendarul IQads.