Sub aceasta titulatura se deruleaza un program promotional care a debutat pe 15 august si se va incheia pe 15 octombrie. Este prima promotie nationala din viata brandului Ciucas si se sprijina pe 3 mari piloni: in primul rand, kit-ul de racorire globala, un instrument inovativ, cu zero emisii gaze de sera, ce incorporeaza o palarie, un cooler si 2 sticle de Ciucas; al doilea pilon, constituit din multa, multa bere, iar cel de-al treile, care constituie si marele premiu al promotiei, o cabana la munte. Cei doi specialisti reputati in materie de racorire globala, Cerbul Cornel si Mitica, isi promoveaza in mod activ programul prin intermediul unui spot TV de 30 de secunde si prin materiale amplasate in punctele fierbinti ale interactiunii cu consumatorul.
"Laboratoarele de Cercetare Ciucas" - aduse in lumina reflectoarelor de Gavrila&Asociatii
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: