A doua zi a festivalului de publicitate neconventionala ADfel a inceput dupa-amiaza, in Laptarie, cu o proiectie de Making Of-uri ale unor evenimente neconventionale: Ziua Barbatului, Absolut Shape si relansarea Mercury360, cu acea piesa de teatru care a urcat toata agentia pe scena.
Seara a fost oferita de Schweppes, motiv pentru care cei prezenti in terasa La Motoare au fost invitati sa spuna bancuri seci, care sa aspire la statusul de umor englezesc si au fost premiati cu gin tonic. La final, s-au extras 3 castigatori ai premiilor un pic mai intepatoare: 3 cactusi.
Prezentatorul-cliseu prin excelenta, Vicentiu Furnica, a dat startul proiectiei de multi-visuals realizate de TVCrash pentru Apple, pe 4 panouri de 2x3m. Putin mai linistita vizual si putin mai relaxanta auditiv, contrastand cu tumultul primei zile, proiectia a fost dedicata iPod si iTunes, prinzand culoare cu motive din clipul "Mi Swing Es Tropical".
A intrat apoi pe ecran colectia de "metapublicitate", cu spoturi care ironizeaza cliseele publicitare. Aceasta a fost introducerea pentru momentul cheie al serii: proiectia Top 10 Grand Spoof. Acest concurs de parodii publicitare s-a desfasurat vara aceasta pe blogul ADfel. Un juriu format din nume mari ale publicitatii romanesti a notat fiecare spoof inscris. Castigatorul premiului de 500E a fost desemnat Cristian Serban, autorul unui spoof pentru Recrear - Truth. Discursul sau a respectat formatul spoofului, schimbandu-si sensul in functie de ordinea in care imbina frazele. Tot el a mai avut un spoof inscris in concurs, care a iesit pe locul 3 in top. Pe locul 2 s-a clasat celebrul Budai Beer, care a obtinut foarte rapid un record de vizualizari in topul de la YouTube.
La final, Vicentiu a invitat pasionatii de arta video sa vina sa experimenteze cum e sa fii VJ pentru toata terasa folosind cea mai noua generatie de iMac-uri.
Saptamana ADfel continua. Programul, cu eventualele update-uri, il puteti urmari in Clendarul IQads.
ADfel este un eveniment organizat de IQads si 24-FUN si oferit de Coca-Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Apple si Nutline. Parteneri: Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu, OOPS Media, Re:PUBLIK, Realitatea TV, Carturesti, Grafica si Tipar, Studio 88 si Cotidianul.