BBC, acuzat ca a ignorat un studiu despre efectul publicitatii asupra brandului BBC

Societatea publica britanica de televiziune BBC a fost acuzata de publicatia "The Guardian" ca a ignorat un studiu care sustinea ca plasare publicitatii pe site-urile internationale ale BBC ar putea afecta credibilitatea brandului, informeaza luni Warc.com.

"The Guardian" sustine ca BBC a ignorat un studiu care spunea ca increderea utilizatorilor in societatea publica de televiziune din Marea Britanie ar fi afectata si ca si-a concentrat atentia asupra unui alt studiu care prezenta rezultate pozitive.

In urma unei cereri in care a fost invocat dreptul la libera informatie, BBC a raspuns publicatiei "The Guardian", spunand ca acest studiu face parte dintr-o cercetarea mai ampla. "O parte din indivizii care au fost intervievati au specificat ca doar alaturarea cu anumite branduri ar avea un impact negativ asupra propriului brand al BBC. (...) Oricum, aceasta cercetare a fost doar o parte dintr-un studiu mai amplu care a concluzionat ca publicitatea pe BBC.com nu va afecta brandul BBC", au raspuns reprezentantii BBC.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related