Badcat_ si Politia Romana te sfatuiesc: "Nu fi erou"

Agentia badcat_ semneaza noul spot al campaniei "Nu fi erou", initiata de Politia Rutiera, cu sprijinul Petrom si Suzuki. Targetul vizat de aceasta campanie este format in special din tineri, tinte tot mai frecvente ale accidentelor de motocicleta, se anunta intr-un comunicat de presa.

"Tinerii sunt mult mai usor de influentat de imaginea aproape idealizata a 'biker-ului', imagine care promite libertate fara limite, revolta nonconformista si curaj rasplatit de aprobarea grupului de prieteni. Eroii din spot sunt reprezentativi pentru imaginea de trend a momentului. Poti sa fii cool pe motor, dar poti sa si mori incercand sa epatezi. Un mesaj brutal pentru situatii limita", declara creativii agentiei implicati in proiect.

Campania
are ca obiectiv constientizarea publicului tinta fata de consecintele grave ale accidentelor de motocicleta si reducerea numarului de victime ale vitezei excesive si neatentiei soferilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related