IQads si 24-FUN organizeaza in perioada 24-30 septembrie a doua editie ADfel, singurul festival de publicitate neconventionala din Romania. Timp de sapte zile, amatorii de senzatii tari in advertising sunt invitati pe terasa "La Motoare", pentru a vedea partea frumoasa a publicitatii.
Aceasta ne va demonstra ca, pentru un anume public, publicitatea poate fi un produs de entertainment urban la fel de legitim ca si cinemaul, muzica de concert sau teatrul. Prin urmare, ADfel va fi si o demonstratie simpla a faptului ca publicitatea poate fi si altfel decat intrusiva, enervanta, sacaitoare sau plictisitoare.
Practic, timp de o saptamana, cei prezenti in terasa vor experimenta interactiuni neconventionale cu marci care s-au hotarat sa ofere si altceva decat clasicele spoturi tv de 30 de secunde. In ce consta teatrul de brand si stand-up comedy-ul publicitar, cu ce se mananca concursurile de ilustratie, de ce e bine sa asisti la show-uri de graffiti, cine a facut cea mai buna parodie la un spot tv, cum se impaca arta vizuala cu brandingul sunt doar cateva din dilemele la care ADfel va oferi un raspuns.
In premiera, la ADfel, va fi prezent si un invitat special: Maximilian, mijlocitorul lumii de dincolo, personaj care a intors internetul pe dos, afirmand ca el poate sa vanda "publicitate pe lumea cealalta".
Mai multe detalii despre ADfel si raspunsul la intrebarea de ce toata lumea vorbeste zilele astea despre "neconventional" pot fi gasite in Suplimentul special ADfel, dedicat publicitatii neconventionale si distribuit impreuna cu 24-FUN, Academia Catavencu si TABU, incepand cu 20 septembrie.
ADfel este un eveniment oferit de Coca-Cola Zero, Sprite, Fanta, Schweppes, Apple si Nutline si sustinut de Grupul Realitatea.Catavencu prin Realitatea TV, Radio Guerrilla, Academia Catavencu, Tabu. Parteneri media OOPS Media, Re:PUBLIK, MTV Romania, Studio 88, Omagiu, Grafica si Tipar si Carturesti.
Comentarii