Dupa doi ani de cercetare, apa Izvorul Minunilor, a lansat o noua forma a sticlei, o noua eticheta si o noua pozitionare, in urma unui proces de face-lift realizat de Friends Advertising, in colaborare cu Trout & Partners Romania.
Potrivit unui comunicat Millenium Communications, noul ambalaj Izvorul Minunilor are la baza legenda care circula printre locuitorii Stanei de Vale, de doua sute de ani, si care vorbeste de dragostea dintre Printesa Ghetii si Printul Focului, justificandu-se astfel noul slogan "Izvorul Minunilor- Apa de legenda".
"Principalul obiectiv de comunicare este repozitionarea marcii Izvorul Minunilor catre segmentul premium, argumentele rationale descoperite in urma muncii de documentare fiind realmente solide: traditia existenta, zona ca atare, Stana de Vale - o regiune cu poluare minima - , legendele descoperite in jurul apei Izvorul Minunilor, continutul ei scazut de sodiu - si nu in ultimul rand atestarea ei stiintifica ca apa plata, inca din 1984 (este prima apa plata atestata in Romania!). Astfel, comunicarea de marca va fi reorganizata pe mai multe coordonate, dintre care cea de ATL este doar o componenta. In continuare ne propunem, impreuna cu prietenii nostri de la Trout si European Drinks, sa adaugam mixului de comunicare tot mai multe componente, dintre care mentionam pentru moment PR-ul si comunicarea in-store", declara Sorin Tranca, Managing Partner Friends Advertising.