Ciucas continua "Programul de racorire globala"

Ciucas continua, pana pe 15 octombrie, seria de actiuni proactive menite sa combata o problema serioasa, de interes global! "Programul de racorire globala Ciucas" a pregatit pentru iubitorii de bere de la munte peste 7000 de premii racoritoare, in valoare totala de 441.000 RON. Campania de promovare, lansata la inceputul lunii august si desfasurata la nivel national, il are in prim plan pe bine-cunoscutul Cerb Cornel. Prietenul iubitorilor de aer curat si distractie la munte afiseaza, de data aceasta, aerul unui cercetator, preocupat constant de combaterea efectelor temperaturilor ridicate asupra subiectilor umani.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Campanii

Sectiune


Comentarii

Andreea Roseti
acum 17 ani
Hei, oare doar mie imi creste tensiunea la "sloganuri" de genul asta? Se pare ca la romani sunt la moda reclamele bazate pe nestiinta populatiei, vezi "..Patroane UE nu are treaba cu tine.." si alte ineptii. Doar aici poti sa iti bazezi o campanie pe o tampenie de genul "noi luptam impotriva incalzirii globale cu bere si palariute de soare"! Este pacat ca notiuni de acest gen au ajuns atat de banale si sunt folosite atat de prost incat vor ajunge sa isi piarda semnificatia reala....


Branded


Related