Cele mai creative agentii independente din Romania" este noua titulatura sub care grupul agentiilor-care-nu-iau-premii-de-creatie-dar-fac-scandal saluta actuala editie a festivalului Ad'Or.
Anul trecut, dupa ce Next/Cap si-a vazut campania Unirea plecand de la Ad'Or cu coada intre picioare, a inceput marele "scandal Ad'Or". Pe care, anul acesta, il alimenteaza, in afara de Next/Cap si deja celebra protestatara Headvertising, inca doua agentii: Gavrila&Asociatii si Cohn&Jansen.
Ei bine, ca reprezentant al agentiei care a luat cele mai multe premii pana acum la Ad'Or dar si in nume personal, ma simt obligat sa raspund acum public ultimului comunicat anti-Ad'Or semnat de cele patru agentii.
Pentru a sustine necesitatea si justetea Ad'Or, nu voi recurge la pareri personale, ci la cateva date care, cred eu, pot sugera publicului mai putin avizat, dar cititor de comunicate, adevaratele motive ale acestei lupte inventate dintre haiduci si grofi, dintre "curatele" agentii locale si "hotii" din agentiile multinationale.