Pasiunea pentru cumparaturi nu tine cont de niciun anotimp si de niciun sezon. Tocmai de aceea, intre 17 septembrie si 19 noiembrie, "Margaritar te trimite la cumparaturi de 1000 de euro!", in cadrul unei promotii nationale organizate de Agrana Romania in parteneriat cu OTP Bank Romania si dezvoltate de agentia Brandstalk.
Promotia reprezinta o noutate absoluta pentru categoria zaharului din Romania, fiind pentru prima data cand un brand de zahar (Margaritar) se asociaza cu un brand bancar (OTP Bank,) intr-o promotie ce ofera drept premii carduri gata incarcate cu bani de cumparaturi.
"Dezvoltarea acestei promotii s-a realizat, inca de la inceput, intr-o maniera originala. Pe langa ineditul asocierii dintre Margaritar - brandul premium al Agrana Romania - si OTP Bank, promotia noastra inseamna aparitia pe piata a unui ambalaj promotional nou. Acesta sparge tiparele existente pe piata zaharului, intrucat valorifica suportul ambalajului prin expunerea unui al doilea brand pe langa cel de zahar, dintr-o cu totul alta categorie. Astfel, punga de zahar devine un suport de promovare pentru doua branduri diferite in acelasi timp. In plus, acestea au avantajul ca pot beneficia de o foarte mare vizibilitate atat in timpul prezentei pungii la raft, cat si in timpul pastrarii ei pe dulapul din bucataria consumatorilor" declara Sorin Soroceanu, Director Marketing Agrana Romania.
Comentarii