BTL in actiune

Ce poate aduce un eveniment in plus fata de o simpla campanie de ATL? Participare, activare, o experienta pe care o privire din afara nu ti-o poate da.
Evenimentele inedite ofera o experienta de brand cu un impact mai mare asupra publicului, iar asocierile sunt de lunga durata.

Efectul Axe
Cine nu isi mai aminteste de femeile care alergau innebunite prin Bucuresti acum cativa ani si apareau ca din intamplare in toate reportajele filmate pe strada? Campania de buzz marketing care a precedat evenimentul a fost prima cu o asemenea amploare in Romania si a avut cu siguranta asupra target-ului un impact mai puternic decat ar fi avut o campanie publicitara conventionala. Cand au aparut spoturile tv, dupa lansare, au fost tratate ca simple remindere ale evenimentului care tocmai se petrecuse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

a z
acum 17 ani
de pe filiera mechen


Branded


Related